wtorek, 14 grudnia 2010

FREEDOM'S CHILDREN

ASTRA 1970

4 komentarze:

  1. "Astra" to jedno z moich pierwszych odkryc z rejonu mniej znanego rocka - po prostu gigantyczny, psychodeliczny album z RPA.

    BTW: niesamowity blog! Wiekszosc opisywanych płyt to prawdziwe perełki rockowego grania, które zna tylko garstka zapaleńcow. Pozdrawiam autora tego blogu (przy okazji - jest tutaj jakis profil autora?)! Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, pierwszy wpis od 100 lat! Myślałem, że nikt nie czyta tych moich wypocin. Bo powiem uczciwie, że zawsze się zastanawiam, co też ludzie mogliby pomyśleć o tych andronach, które wypisuję. Po za tym bałaganiarz jestem i jak zapewne zauważyłeś dodałem mnóstwo płyt, a połowa nieopisana. Ale pisanie o muzyce jest piekielnie trudne, a ja czasem wolę napisać coś "mądrzejszego" i nie wiem czy nie wychodzi na odwrót.

    W każdym razie ogromnie dziękuję za słowa pochwały!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie przeczytałem może 5% całosci, ale przejrzałem wszystkie tytuły i musze przyznac, że grzebiemy w podobnych smieciach ;) To co napisałes o dwojce Tamam Shud po prostu uskrzydliło moje serce - tez ubostwiam tę płyte. Wiekszosc opisywanych plyt znam i czcze wiec pewnie gdzeiniegdzie wkróce pokomentuje. Natomiast najbardziej ciekawia mnie płyty, których nie znam - Pesky Gee i Twink juz poznaje :)
    Z tym, że ja wiecej słucham progresu, ale ostatnio przerzuciłem sie bardziej na psychodelie - moje ostatnie najwieksze odkrycia to Canterbury Glass (68), Second Hand - "Reality" oraz Locomotive (69) - polecam jesli nie znasz.
    Polecam Ci tez Forum Dinozaurów:
    http://www.rockjazz.pl/
    U nas temat niszowego rocka jest zawsze na czasie, a Twoje recenzje moga wzniecic kolejne dyskusje. Tutaj jest jeden z tematow:
    http://www.rockjazz.pl/viewtopic.php?t=64&postdays=0&postorder=asc&start=810
    Poniżej masz moje top 100 niszowego rocka lat 60/70, troche juz nieaktualne, bo cały czas poznaje.

    Pozdrawiam i dołącz do nas :)
    A Twoj blog bede cały czas sledził, a wkrótce przeczytam wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej.
    Pisałem 2 dni temu ale sie cos nie wpisało.
    Jestem wtrakcie czytania Twojego blogu, np bardzo fajnie opisałes dwojke Tamam Shud, tez jedna z moich ulubionych plyt.
    Z tym, że ja słucham wiecej progresu, ale psychodelie tez kocham, szczegolnie ta brytyjska - Canterbury Glass, pierwszy Second hand i Locomotive to moje najwieksze odkrycia ostatnich miesiecy w tej dziedzinie. Jesli nie znasz to polecam. Odlecisz.
    Polecam Ci Forum Dinozaurów:
    http://www.rockjazz.pl/index.php

    Tam cały czas dyskusje o starym, równiez niszowym roku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń